ChicOnAir_Episode 27 - Techno Blessing_Vol. 2


Τσίκο Πάτερ Ποπλάη, αμάρτησα...

Πάτερ Ποπλάης Μίλησέ μου τέκνο μου για να αφεθούν οι αμαρτίες σου.

Τσίκο Ακριβώς για αυτό θέλω να μιλήσω πάτερ.

Πάτερ Ποπλάης Δεν καταλαβαίνω τέκνο μου, γίνε πιο σαφής για μια φορά στη ζωή σου.

Τσίκο Τέκνο πάτερ, Τέκνο!!

Πάτερ Ποπλάης
Α, η TECHNO!! Μια χαρά μουσική... Επαναλαμβανόμενη μπασσογραμή, τρελά σύνθια και ανελέητα σαμπλαρίσματα. Δεν καταλαβαίνω τέκνο μου ποια είναι η αμαρτία. Έχεις την ευλογία μου...

Αυτή την Τετάρτη έχουμε δύο ώρες techno και με την ευλογία του πάτερ Ποπλάη. TECHNO BLESSING. Μουσικές από Kollektiv Turmstrasse, Ben Klock, Norman Nodge, Timo Maas, Terrence Dixon και πολλούς πολλούς άλλους...

Μόνο στο αγαπημένο μας web radio, POPLIE!!

Tune in the ChicOnAir (Wednesday from 22:00 till midnight)!!

PS: Όσοι θέλουν να πάρουν μια ιδέα της "Techno Blessing" βραδιάς ρίξτε μια ματιά, εδώ.

Listen to the last episode of ChicOnAir @ POPLIE here.
Tracklist available here.

Σχόλια