ChicOnAir presents Holl-and Smoke!_25.09.13


Holy Smoke!! A show dedicated to your Holland vacations?! Hol-land smoke!

Κάπως έτσι προέκυψε η ιδέα του τίτλου. Και κάπου εκεί συνειδητοποίησα ότι έχω γράψει λάθος το Holl-and στην αφίσα (το σωστό είναι Hol-land). Αλλά η ποίηση τα δέχεται αυτά τα λάθη, και εγώ που δεν είμαι ποιητής αποφάσισα να μην αλλάξω το λάθος μου.

Για αυτή την Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου, από τις 21:00 μέχρι τις 23:00, επιστρέφουμε στις μουσικές που συνόδευσαν τις ολιγοήμερες διακοπές μου στην Ολλανδία. Και θα ακούσουμε Radikal Guru και Shackleton, Pedro Santos και SUN RA and his Astro Infinity Arkestra, Forest Swords, αλλά και Lonnie Liston Smith. Συν καινούριο ηλεκτρονικό πείραμα Rendeece (με αναφορά σε κάποια από τις βόλτες μου στις "Κάτω Χώρες").

Αποκλειστικότητα του διαδικτυακού ραδιοφώνου, POPLIE.

Σχόλια