Summer '17


Το καλοκαίρι του 2017 θα μπορούσα να το θεωρήσω το πιο θεραπευτικό καλοκαίρι, που μπορεί να έζησα τα τελευταία αρκετά χρόνια. Και ένα καλοκαίρι βαθιάς αλλαγής. Μιας αλλαγής, που μου ζήτησε να μπω πιο βαθιά στις προσωπικές μου σκιές για να μπορέσω να "δω" το μονοπάτι της ίασης.


Με αυτή τη συνθήκη, προσέγγισα το mixtape "Summer Ghost Love (in Preveza), που ξεκίνησε από την ιδέα μιας "διαφορετικής" ανάγνωσης του ποιήματος του Κώστα Καρυωτάκη, "Πρέβεζα", αλλά και να βρω ένα δικό μου σύμβολο ή αρχέτυπο, αυτό του έρωτα-φάντασμα. Με αφορμή τον πρώτο μου έρωτα πριν δεκαπέντε περίπου χρόνια, είχα δημιουργήσει ένα "φάντασμα", που θα με ακολουθούσε μέχρι πολύ πρόσφατα, χωρίς να είμαι σε θέση να κατανοήσω ότι είχε ήδη καεί και μετατραπεί σε στάχτη. Και μέσα από τις στάχτες κάλεσα τον εαυτό μου μέσω της θεραπευτικής αλχημικής διαδικασίας να δημιουργήσω "χρυσό". Όχι, δεν εννοώ ότι περιμένω να "λάβω" χρυσό μέσα από το συγκεκριμένο mixtape. Ο "χρυσός" αναφέρεται ξεκάθαρα στην προσωπική μου αναζήτηση.

Στο συγκεκριμένο mixtape ακολούθησα τη λογική, που ακολουθώ τον τελευταίο καιρό, η μουσική να είναι πρωτότυπες παραγωγές μου, χρησιμοποιώντας φυσικά πολλά samples από τις αναφορές, που προκύπτουν στη διαδικασία προσωπικής έρευνας. Για αυτό το λόγο, αφαιρώντας την εισαγωγή του Καρυωτάκη, ανέβασα το συγκεκριμένο σετ στη σελίδα μου στο bandcamp ως "Summer Ghost Love".


Ακόμα και τώρα συνειδητοποιώ ότι έχω να αντιμετωπίσω πολύ "βαβούρα" στο κεφάλι μου στο θέμα των σχέσεων, κάτι, που με αποτρέπει να απολαύσω αρκετά συναισθήματα. Αλλά μέσα από την παρατήρηση και την "αποσυμβολοποίηση" των ονείρων μου, επανέρχομαι σε αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία στη ζωή μου, το Τώρα. Μέσα από αυτή τη διαδικασία καταφέρνω να "χαλαρώσω" και να "αφεθώ", ενώ ταυτόχρονα ξυπνάνε όχι μόνο συναισθήματα, αλλά και επιθυμίες, καθώς μπορώ και "ακούω" περισσότερο την καρδιά μου.  Η δε επαφή με τα σύμβολα των ονείρων και του υποσυνείδητου αντίστοιχα, μου παρουσιάζει έναν νέο υπέροχο κόσμο, που περνάει σιγά-σιγά και στο δημιουργικό κομμάτι.

Οπότε, το Τώρα είναι μια περίοδος ίασης, αλλαγής, αλλά και έντονης δημιουργικότητας. Στην ίδια περίοδο, προέκυψε και η επιθυμία να "γυρίσω" σε παλιότερες καλλιτεχνικές δραστηριότητες.  Μιας και τον τελευταίο χρόνο δουλέψαμε με μια μικρή ομάδα "τριών" ατόμων, το πρωτότυπο θεατρικό έργο "Φαίη-θ", που για κάποιους λόγους, που περιλαμβάνουν και την τοπική επαρχιακή "κλειστοφοβία", μπήκε στον "πάγο" και λίγο μετά προέκυψε η ιδέα μιας νέας θεατρικής συνεργασίας (εκτός πόλης), μου προέκυψε η επιθυμία να "οργανώσω" και να παρουσιάσω κάποιες από τις προηγούμενες δουλειές μου. Κάπως έτσι, ανέβηκε στη youtube σελίδα μου το πρωτότυπο θεατρικό έργο Labyrinthe (2009).




Στους επόμενους μήνες θα "ανέβει" και η δεύτερη εκδοχή του πρωτότυπου θεατρικού έργου, Fortune Cookie (2008).

Μουσικά, επανήλθα σε δύο remixes, που είχα κάνει σε δύο κομμάτια αγαπημένων φίλων, που αποτελούν και τα πιο πετυχημένα κομμάτια όσον αφορά ακροάσεις στη soundcloud σελίδα μου. 


Δουλεύοντας αυτά τα δύο κομμάτια, κατανόησα τη διαδικασία, που χρειάζομαι για να παρουσιάσω κάτι πραγματικά ολοκληρωμένο και πραγματικά βελτιωμένο. Έχοντας δουλέψει αρκετούς μήνες τη σύνθεση και κατά μεγάλο ποσοστό μένοντας ικανοποιημένος με την τότε δουλειά (δεν είναι απαραίτητο να περνάνε τέσσερα χρόνια κάθε φορά), επεξεργάστηκα κατά κύριο λόγο τη μίξη, βελτιώνοντας πάρα πολύ το απαραίτητο ηχητικό αποτέλεσμα. Πετυχαίνοντας, αυτό που δεν είχα πετύχει πριν τέσσερα περίπου χρόνια και μένοντας πάρα πολύ ικανοποιημένος με το τελικό αποτέλεσμα.

Εις το επανειδείν, λοιπόν, και να έχετε μια υπέροχη συνέχεια καλοκαιριού!

Σχόλια