Goodbye Chico



Chico (Spanish pronunciation: [ˈtʃiko]) means small, boy or child in the Spanish language. It is also the nickname for Francisco in the Portuguese language (Portuguese pronunciation: [ˈʃiku]).

Το παραπάνω artwork το είχε ετοιμάσει ο φίλος και popliar εκείνη την εποχή Ναρίτα, σαν συνοδευτικό για την εκπομπή ChicOnAir Show. Ανοίγοντας έτσι ένα υπέροχο για μένα κεφάλαιο, της poplie περιόδου (2011-2015).

Η σχέση με το όνομα Chico κρατάει καιρό τώρα. Για το djing το χρησιμοποιώ από το 2008, όπου γύρισα στην Πρέβεζα και ταυτόχρονα σχεδόν, μου δημιουργήθηκε η επιθυμία να παίξω στα μπαρ της περιοχής.

Λίγο καιρό πριν, όμως, ο φίλος Παν Παν, για κάποιον δικό του λόγο, είχε ξεκινήσει να με φωνάζει Chico, όπου μου θύμισε ότι έτσι με φώναζε και η γιαγιά μου. Ο παππούς με τη γιαγιά όταν ήταν αραβωνιασμένοι είχαν δει μια ταινία με έναν μεξικανό επαναστάτη. Ο δε παππούς είχε ονομάσει το μαγαζί του PALOMA (από το ορχηστρικό κομμάτι του Yradier). Και η γιαγιά για επίσης δικούς της λόγους με φώναζε "chico". Άρα η σχέση μου με το συγκεκριμένο όνομα κρατάει από τότε που η γιαγιά με φώναζε για να φάω το κολατσιό μου. :-)

Δημιουργικά, λοιπόν, το χρησιμοποιώ σαν όνομα από το 2008 μέχρι σήμερα, εννιά χρόνια τώρα, όπου έκλεισε με την τελευταία εκπομπή "Soundtrac-es by Chico" με τίτλο "Summer Ghost Love (in Preveza)" για τον σταθμό μας Random Access Radio.



Φυσικά, τα τέσσερα χρόνια εκπομπών ChicOnAir Show βρίσκονται πολύ έντονα στην καρδιά μου, μιας και ήταν περίοδος έντονης δημιουργίας, αναζήτησης ταυτότητας και φυσικά της αρχής του πάθους μου με τη μουσική, αντίστοιχου με αυτό του θεάτρου και του κινηματογράφου.

Στην αναζήτηση της ταυτότητας για τις εκπομπές, τα παραπάνω πάθη μου κάποια στιγμή συνδυάστηκαν για να δημιουργήσουν τη σειρά εκπομπών, στον τρίτο πλέον χρόνο, για την "Αλίκη Στη Χώρα Των Θαυμάτων".



Και συνεχίστηκαν, κλείνοντας το κεφάλαιο του Poplie και ξεκινώντας αυτό του Random Access Radio και της εκπομπής Soundtrac-es by Chico. Το project FAUST έχει περάσει από διάφορες φάσεις, όπου στην αναζήτηση της φόρμας του, έφτασε στο σημείο, όπου έκλεισε η λογική των μουσικών επιλογών (οι περισσότερες εκπομπές ήταν μουσικές θεματικές επιλογές του φίλου Γιώργου Οικονόμου) και ξεκίνησε η νέα περίοδος Rendeece. Όπου όλα τα κομμάτια θα ήταν δικής μου δημιουργίας και παραγωγής ως Rendeece, για να το θέσω διαφορετικά.



Μέσα από τα συγκεκριμένα στάδια, ένιωσα την ανάγκη να επικεντρωθώ περισσότερο στο κομμάτι της παραγωγής, στη δημιουργία κομματιών και όχι mixtapes έστω και με δικά μου κομμάτια. Η ιστορία του Φάουστ φυσικά θα συνεχιστεί, αλλά θα πάρει τη μορφή, που θέλω τώρα να πάρει και να φύγει από το πλαίσιο εκπομπών.

Δεν παίρνω απόλυτες αποφάσεις, ούτε λέω ότι σταματάω τις εκπομπές. Αλλά ακολουθώ τους νέους δρόμους, που ανοίγονται. Μέσα από αυτή τη διαδικασία ένιωσα ότι ο Chico μπορεί να κάνει τον αποχαιρετισμό του. Δεν αποχαιρετώ το παιδί, απλά ένα όνομα, το project αν θέλετε, με όλα τα ωραία συναισθήματα και τη χαρά, που μου έδωσε.

Και τι ξημερώνει για το κεφάλαιο Rendeece; Ήδη δύο διαφορετικές κυκλοφορίες (singles) θα παρουσιαστούν ως τις αρχές Οκτωβρίου και θα επανέλθω στον κόσμο της Αλίκης, για κάτι, που ίσως δημιουργήσει ένα audio book. Αλλά για περισσότερες λεπτομέρειες για το συγκεκριμένο project, που θα είναι συνεργασία, θα επανέλθω με επόμενο άρθρο.

Goodbye Chico, we'll meet again ;-)

Σχόλια