ChicOnAir presents "Alice's Evidence" (Alice in Wonderland series)_18.06.14


Αυτή την Τετάρτη 18 Ιουνίου από τις 21:00 μέχρι τις 23:00 κλείνει η σειρά εκπομπών βασισμένων στη νουβέλα "Οι Περιπέτειες της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων" του Lewis Carroll. 

Η τελευταία ιστορία-ραδιοφωνική εκπομπή "Alice's Evidence" είναι επίσης συνέχεια των κεφαλαίων-εκπομπών "Who Stole The Tarts", "The Queen's Croquet Ground", "The Mock Turtle Story" και "Lobster Quadrille"

Η Αλίκη αναζητώντας τους υπεύθυνους για την άγρια δολοφονία των φίλων της, βρίσκει ότι ο Μασκοφόρος που φέρεται να βίασε και να σκότωσε τη φίλη της έχει το παρατσούκλι "Ο Δήμιος" και έχει συμμετάσχει σε snuff ταινίες της εταιρείας παραγωγής "ΝΤΑΜΑ ΚΟΥΠΑ". Σε συνέχεια της έρευνάς της καταλήγει σε μια βίλα όπου γίνονται σεξουαλικά τελετουργικά με τη συμμετοχή μασκοφόρων καλεσμένων στα διάφορα δωμάτια, αλλά και στους σκοτεινούς, λαβυρινθώδεις διαδρόμους. Η Αλίκη είχε συνοδευθεί στο δωμάτιο της Δούκισσας από δύο άντρες με μάσκα Γρύπα, όπου στο τέλος της ερωτικής συνεύρεσης, και την αποχώρηση από το δωμάτιο της Αλίκης, η Δούκισσα σε παροξυσμό βάζει φωτιά στο δωμάτιό της. Μετά την τελευταία περιπλάνησή της στη βίλα η Αλίκη καταλήγει στο δωμάτιο του Δήμιου, όπου παρακολουθεί τον βιασμό και την δολοφονία μιας κοπέλας. Μπαίνει και αυτή στο κλουβί του Δήμιου, όπου καταφέρνει να τον πνίξει και τελικά να τον αποκεφαλίσει. Εκείνη τη στιγμή εμφανίζεται ο ιερέας - υπεύθυνος για όλα τα σεξουαλικά τελετουργικά μέσα στη βίλα - με τη μάσκα ενός τράγου.

Ο ιερέας χειροκροτάει την προσπάθεια της Αλίκης για τη δολοφονία του Δήμιου. Της λέει: 
"Νομίζεις ότι τα κατάφερες; Κοίτα γύρω σου. Δεν θες να ξέρεις ποιοι άνθρωποι κρύβονται πίσω από τις μάσκες. Απλά δεν θες να ξέρεις. Μπορείς να σκοτώσεις και μένα. Μπορείς να σκοτώσεις τον άνθρωπο, αλλά δεν πρόκειται ποτέ να εξαφανίσεις την ιδέα".

Εκείνη τη στιγμή, η φωτιά που έχει εξαπλωθεί σε όλη τη βίλα από το Δωμάτιο της Δούκισσας, εμφανίζεται και μέσα στο Δωμάτιο του Δήμιου. Και αρχίζει να τους καίει όλους, που τρομοκρατημένοι σαν ποντίκια προσπαθούν να σωθούν. Αλλά μάταια, όλοι καίγονται μπροστά στα μάτια της Αλίκης. Η Αλίκη που βρίσκεται μέσα στο κλουβί προσπαθεί να αποφύγει τη φωτιά.

Και ξαφνικά, νιώθει το σκούντηγμα κάποιου και ξυπνάει. Βρίσκεται μέσα στο τραίνο που ταξίδευε. Είναι ο ελεγκτής, που της ζητάει το εισιτήριο. Μοιάζει με τον υπεύθυνο της εταιρείας παραγωγής "ΝΤΑΜΑ ΚΟΥΠΑ" και αυτός που πιθανότατα κρύβοταν πίσω από τη στολή του ιερέα στα σεξουαλικά όργια στη βίλα. Η Αλίκη σηκώνεται, βγάζει την τσάντα της. Ο ελεγκτής προσέχει μια μάσκα (σαν αυτή που φόραγε η Αλίκη στη βίλα). Τη ρωτάει που τη βρήκε. Η Αλίκη του δίνει το εισιτήριό της χωρίς να του απαντήσει για τη μάσκα. Ο ελεγκτής βγαίνει έξω από την κουκέτα του τραίνου και μετά από λίγο βγαίνει και η Αλίκη για να περιπλανηθεί μέσα στο τραίνο.

Καθώς περπατάει στους διαδρόμους προσέχει έναν γερασμένο άντρα με πολύ γαμψή μύτη που μοιάζει με πουλί. Καθώς κοιτάζει μέσα σε μια άλλη κουκέτα, βλέπει μια κομψή γυναίκα που μοιάζει με την κάμπια που είχαμε δει στο κεφάλαιο "Συμβουλές από μια Κάμπια".

Πάει να μπει σε μια τουαλέττα. Αλλά ενώ δεν φαινόταν να είναι κάποιος μέσα βλέπει δυο κοπέλες να ερωτοτροπούν. Προσέχει την κοπέλα που κάθεται, ενώ η άλλη είναι πάνω της και τη φιλάει. Η κοπέλα μοιάζει με την βάμπ κοπέλα που ερωτεύθηκε έντονα η Αλίκη στο δεύτερο μέρος του κεφαλαίου "Συμβουλές από μια Κάμπια". Η Αλίκη ξαφνιάζεται από το σκηνικό στην τουαλέττα και προσέχει και μια κατσαρίδα που βγαίνει από την τουαλέττα, που δεν προσέξανε οι δυο κοπέλες. Συνεχίζει να περπατάει στο διάδρομο, όπου προσέχει καδραρισμένη μια διαφήμιση για προφυλακτικά. Όπου απεικονίζεται ένα πέος σε στύση που σπάει μια μεταλλική κατασκευή που ήταν παγιδευμένο. Έτσι σκέφτηκα μια αναφορά στην εικόνα που συνόδευε το κεφάλαιο "Ο Μαραθώνιος της Ολομέλειας και μια ιστορία με ουρά".

Η Αλίκη εισέρχεται στο σαλόνι του τραίνου. Εκεί προσέχει έναν άντρα που μοιάζει με αυτόν που μεταμορφώθηκε σε αφρικάνικο σκύλο στο δεύτερο μέρος του κεφαλαίου "Ο Λαγός Στέλνει Μπιλιέτο" (Rabbit Sends A Little Bill). Καθώς τον πλησιάζει προσέχει ότι αυτός ο κύριος πάνω στο τραπέζι έχει ένα μικρό κλουβί σκύλου. Από εκεί εμφανίζεται ένα αγριεμένο μικρό Pinscher. Η Αλίκη γελάει και πηγαίνει προς το μπαρ. Πίσω από τον μπάρμαν υπάρχει ένα μικρό ενυδρείο με ψάρια. Προσέχει μια μικρή χελώνα που κολυμπάει με άλλα ψάρια. Παραγγέλνει ένα ποτήρι νερό και δίπλα προσέχει μια κοπέλα που μοιάζει με την Ιλιένια συνοδευμένη από τον άντρα που μοιάζει με τον τραγικό εραστή της. Φαίνονται ευτυχισμένοι. Η Αλίκη βέβαια προσέχει το υπέροχο και αινιγματικό χαμόγελο της Ιλιένιας. Η ιστορία του συγκεκριμένου ζευγαριού παρουσιάστηκε στο δεύτερο μέρος του κεφαλαίου "Pig And Pepper".

Καθώς φεύγει από το σαλόνι η Αλίκη προσέχει κάποιους μεσήλικες κυρίους να κάθονται όλοι μαζί σε ένα τραπέζι με ανοιχτά τα λάπτοπ τους να μιλάνε για οικονομίες και να κάνουν αστεία για την οικονομική καταστροφή κρατών ή τα λάθη των πολιτικών. Αυτοί οι κύριοι μοιάζουν με τους τραπεζίτες από το έβδομο κεφάλαιο "Το τσάι των τρελών" (A Mad Tea-Party).

Η Αλίκη συνεχίζει την περιπλάνησή της στους χώρους του τραίνου. Περνάει από τις οικονομικές θέσεις. Βλέπει κάποιους πιτσιρικάδες να συνομιλούν και να αστειεύονται μεταξύ τους, ενώ η Αλίκη προσέχει ότι ενοχλούνται κάπως από το κλάμα ενός μωρού από δίπλα. Αυτοί μοιάζουν με την παρέα των Νταήδων που δολοφονήσανε ένα μωρό στο πρώτο μέρος του κεφαλαίου "Pig And Pepper". 

Βγαίνοντας από τις οικονομικές θέσεις προσέχει μια αφίσα "Εξαφάνισης Ηλικιωμένου". Η ηλικιωμένη γυναίκα μοιάζει με την Δούκισσα, που εμφανίστηκε στα κεφάλαια "Mock Turtle's Story" και "Lobster Quadrille". Εκείνη τη στιγμή βγαίνει από τις τουαλέττες ένας μεγαλόσωμος κύριος, που επειδή της έκλεισε το δρόμο ζήτησε συγνώμη. Αυτός θα μπορούσε και να είναι ο περιβόητος Δήμιος που κατάφερε να δολοφονήσει η Αλίκη στο κεφάλαιο "Who Stole The tarts?".

Η Αλίκη σταματάει για λίγο στο διάδρομο, δίπλα από το παράθυρο να πάρει αέρα. Λαμβάνει ένα μήνυμα από φίλη της. "Μου χει πάρει το κεφάλι, μου ζητάει συνέχεια συγνώμη και ότι δεν θα ξανακάνει το ίδιο λάθος ποτέ ξανά. Το ξανασκέφτομαι". Αυτή η φίλη της που βρέθηκε αποκεφαλισμένη και ο φίλος της νεκρός στη μπανιέρα στο κεφάλαιο "The Queen's Croquet Ground".

Εκείνη τη στιγμή η Αλίκη προσέχει ένα μικρό κοριτσάκι που τρέχει στους διαδρόμους χαρούμενο. Η Αλίκη περίεργη το ακολουθεί. Το κοριτσάκι τρέχει και η Αλίκη το ακολουθεί πιο αργά, αλλά δεν προσέχει πλέον τους επιβάτες στο τραίνο. Η προσοχή της είναι στο μικρό κορίτσι.

Φτάνουν στο τελευταίο βαγόνι. Αλλά ξαφνικά είναι σαν να έχει εξαφανιστεί το τραίνο. Μπορεί η Αλίκη να βλέπει τα δέντρα μπροστά της, το ηλιοβασίλεμα και τη λίμνη σαν να κινείται μέσα στο τραίνο. Αλλά δεν βλέπει το τραίνο, σαν να μην βρίσκεται σε αυτό. Το μικρό κορίτσι έχει πάει στην άκρη της λίμνης και παίζει με το νερό. Η Αλίκη κοιτάει την ήρεμη παιδική μορφή της και γαληνεύει και αυτή. Το κοριτσάκι γυρνάει χαμογελαστό και την κοιτάζει. Την χαιρετάει. Και η Αλίκη χαμογελάει επίσης. Το ηλιοβασίλεμα έχει εισχωρήσει μέσα στην καρδιά της, καθώς κοιτάει μακρυά.

ΤΕΛΟΣ.

Σε ένα διάστημα εφτά μηνών και σε 17 εκπομπές, 18 με την τελευταία, ολοκληρώνεται αυτή η "Περιπέτεια" για μένα ή "Οι Περιπέτειες της Αλίκης Στη Χώρα των Θαυμάτων". Ή καλύτερα η ChicOnAir εκδοχή τους.

Αποκλειστικά στο αγαπημένο μας διαδικτυακό ραδιόφωνο, Poplie.

Υστερόγραφο: Αναλυτικά θα ξαναναφερθώ σε επόμενο post για όλη την ιστορία, αλλά να εκφράσω τις ευχαριστίες μου στη φίλη Βάσω Καβαλιεράτου (ηθοποιό και μέλος των Ab Ovo) που μου επέτρεψε να χρησιμοποιήσω φωτογραφία της για να δώσω μορφή στην κάμπια της ιστορίας, αλλά και στη φίλη Comfortably Numb, που μου εμπιστεύθηκε μια φωτογραφία της για να την χρησιμοποιήσω στην εκπομπή ανασκόπηση των πρώτων έξι κεφαλαίων.

Αυτό το όνειρο θα το αφήσω να συνεχιστεί...

 

Σχόλια