February 15


Φλεβάρης, ολιγοήμερος (28 ημερών), γενέθλιος (02/02, έγραψε 36 το κοντέρ), έντονος, διακτινιστικός (πήγαινελα στην πρωτεύουσα), ερωτικός ;-), οικονομικός (Eurogroup), μουσικός, χαοτικός και αποκριάτικος (όχι ότι έχω ιδιαίτερη σχέση με τα καρναβάλια).

Η πρώτη βόλτα στην Αθήνα, περιλάμβανε εκτός των άλλων ένα πολύ ενδιαφέρον πάρτι στο Red Sea με ωραία roots/dub vibes από τους Rankin Johnny και Radical Gee, αλλά και γενικά ωραία αστικά vibes.

Γύρισα με ένα μικρό πάκο βινυλίων που αγόρασα από την THC Records, και ένα δώρο από τον Rankin Johnny, πιθανότατα την αγαπημένη μου κυκλοφορία της, συνεπέστατης στον ήχο της, εταιρείας του.



Επίσης, το home studio εμπλουτίστηκε με ένα ακόμη παιχνίδι, το Korg Volca Sample, που από ότι φαίνεται θα αποτελέσει βασικό εργαλείο στις παραγωγικές μου δραστηριότητες.

Μιλώντας για αυτές, μόλις πρόσφατα ανέβασα στο soundcloud ένα νέο "soundtrack beat" σαν Alycus Dreams:


Ακούγοντάς το τις επόμενες ημέρες, σκέφτηκα ότι θα μπορούσε να δουλευθεί λίγο διαφορετικά και να πρόσθετα κάποιες ρίμες, γενικά κάποια φωνητικά. Καταλαβαίνω ότι δεν είναι ότι καλύτερο να ανεβάζω "ανέτοιμα" κομμάτια, αλλά τη συγκεκριμένη φάση της soundcloud σελίδας και το project Alycus Dreams, τα βλέπω περισσότερο σαν work in progress, που πιθανότατα κομμάτια θα αλλάζουν μέχρι να ολοκληρωθούν και να παρουσιαστεί κατάλληλα το ίδιο το project. Οι λίγες ακροάσεις των κομματιών προς το παρόν μου το επιτρέπουν. Υπό σκέψη προφανώς...

Όσον αφορά τις εκπομπές στον poplie, απολαμβάνω να παρουσιάζω ελεύθερα selections, που δεν επικεντρώνονται μόνο σε ένα είδος, παρότι ο ηλεκτρονικός ήχος υπερισχύει σε όλες σχεδόν τις εκπομπές.




Και από την άλλη έρχεται η δουλειά στον Φάουστ, όπου και παρουσιάστηκε το τρίτο επεισόδιο της εκδοχής του Soundtrac-es by Chico, αποκλειστικότητα του Random Access Radio:


Με σημαντική τη συμβολή του φίλου Γιώργου Οικονόμου, για άλλη μια φορά, στις μουσικές επιλογές, παρουσιάστηκε ένα podcast επικεντρωμένο αρκετά στην ελληνική μουσική, και ειδικότερα στην ελληνόφωνη ροκ μουσική. Το συγκεκριμένο επεισόδιο δουλεύτηκε αρκετά διαφορετικά και τεχνικά, δίνοντας μου μια κατεύθυνση και για τα επόμενα. Όλη η ηχογράφηση να γίνεται στο Ableton, ώστε να έχω ακόμα μεγαλύτερη ευχέρια στο editing, στα εφέ, ώστε να παρουσιάζεται ένα όσο γίνεται "επαγγελματικό", πιο ευφάνταστο πιθανότατα, αποτέλεσμα. Στο συγκεκριμένο επεισόδιο, επίσης, ένιωσα ότι μου "παρουσιάστηκε" ο τρόπος που θα στήνεται η εκπομπή, το πως θα συνδέεται η ιστορία με τη μουσική, να είναι περισσότερο μια περφόρμανς παρά μια ραδιοφωνική εκπομπή.

Τέλος, μόλις πρόσφατα, έπεσε στα χέρια μου το album του The Ottawa Bros, Duck Soup, που είχε κυκλοφορήσει το 2008 μέσω της Cast-A-Blast. Εξαιρετική δουλειά, κατά τη γνώμη μου, και με στιγμές που τις βρήκα τουλάχιστον συναρπαστικές. Επιφυλάσσομαι να επανέλθω ξανά στη συγκεκριμένη κυκλοφορία. 

Τους χαιρετισμούς μου από το χωριό!!!

Σχόλια