Bon Voyage



Περιμένω στο σταθμό των τρένων. Αλλά μου φαίνεται περισσότερο σαν σταθμός του ηλεκτρικού και όχι σιδηροδρομικός. Η πινακίδα γράφει «Προς... ». Δεν μπορώ να διακρίνω καθαρά ποια πόλη αναγράφεται. Ίσως γιατί δεν είμαι σίγουρος που πηγαίνω. Μου είπανε από το γραφείο να πάω στο σταθμό και να πάρω το τρένο των δώδεκα. Δεν μου αναφέρανε καν ποια είναι η αποστολή μου.

Δίπλα μου κάθεται μια πενηντάχρονη Γαλλίδα κυρία. Τα μάτια της είναι καταπράσινα. Μπορούσα άνετα να εισχωρήσω μέσα τους, σε αυτόν τον πράσινο καταρράχτη και να κρυφτώ στη σπηλιά του για πάντα. Το πρόσωπό της είναι σαν ξωτικού. Παρότι δεν μιλάμε νιώθω να υπάρχει ένας διάλογος μεταξύ μας. Αναφερόμαστε στις ζωές μας, τον προορισμό μας, αλλά και τις επιθυμίες και τις προσωπικές μας φαντασιώσεις. Της εξομολογούμαι την επιθυμία μου να κάνουμε έρωτα σε ένα από τα βαγόνια του τρένου που θα έρθει. Αυτή χαμογελάει. Φαίνεται ότι την κολακεύει, ένας άντρας στα τριάντα του να τη βρίσκει τόσο σεξουαλική. Μου μιλάει για την απόφασή της να επιστρέψει στη μικρή της πόλη. Χώρισε τον άντρα της όταν τα παιδιά μεγαλώσανε αρκετά και αποφάσισε να γυρίσει στη Γαλλία για λίγο διάστημα και μετά να μείνει στην πρωτεύουσα. Είχε κάποιες περιπέτειες με διάφορους άντρες αλλά και με μια συνομήλικη της γυναίκα. Μια καλλιτέχνιδα, που της άρεσε να τη ζωγραφίζει γυμνή και μετά κάνανε έρωτα. Δεν είχε νιώσει τόσο ερωτικά με κανέναν άλλον εραστή της. Αυτή η γυναίκα εισχωρούσε πολύ πιο βαθιά μέσα της. Την έμαθε να κάνει διαλογισμό. Βασικά όλη η ζωή μαζί της ήταν ένας διαλογισμός. Και ξαφνικά χάθηκε. Χωρίς σημείωμα, χωρίς ένα αποχαιρετιστήριο άγγιγμα. Και ήξερε πως δεν χρειαζόταν να την αναζητήσει. Ίσως να την ξαναέβλεπε όταν δεν το περίμενε, να εμφανίζονταν μπροστά της με τον ίδιο τρόπο που εξαφανίστηκε. Αποφάσισε να γυρίσει στον άντρα της και στη ζωή στη μικρή πόλη, αφού και ο ίδιος της το ζήτησε.

Το τρένο μου είχε έρθει. Σηκώθηκα. Προχώρησα προς την αποβάθρα. Γύρισα να την κοιτάξω. Δεν ήταν πια εκεί. Κοίταξα αριστερά και δεξιά. Πουθενά. Άκουσα όμως τη φωνή της μέσα μου “Bon voyage”.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου