ChicOnAir - Episode 9 - Strange Fruits


Τσίκο Γιατρέ μου, κάτι πολύ περίεργο μου συμβαίνει τελευταία.

Γιατρός Δηλαδή Τσίκο;

Τσίκο Ε, κοιτάξτε, βλέπω διάφορα φρούτα να κυκλοφορούν γύρω μου.

Γιατρός
Τι εννοείς "φρούτα" ρε Τσίκο. Γίνε πιο συγκεκριμένος!

Τσίκο Εκεί, που κάθομαι στο γραφείο, μπροστά στον υπολογιστή, να σου ένα κατακόκκινο μήλο!

Γιατρός Αληθινό;

Τσίκο Όχι, γιατί όταν πάω να το φάω εξαφανίζεται... Επίσης,

Γιατρός Έχει και συνέχεια;

Τσίκο ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ!!! Πάω να κάνω έρωτα με την κοπέλα μου και ξαφνικά το πλούσιο στήθος της είναι σαν ένα τεράστιο κεράσι.

Γιατρός Να υποθέσω και αυτό κόκκινο...

Τσίκο Μπα, κίτρινο. Πρόσφατα, μάλιστα, σε ένα ξενοδοχείο που επισκέφθηκα στο Μέτσοβο ήταν μια καμαριέρα.

Γιατρός
Και ο κώλος της ήταν σαν πεπόνι μπλε;

Τσίκο Που το καταλάβατε; Και να φανταστείτε ότι ήμουν έτοιμος να ορμήσω, αλλά...

Γιατρός Αλλά τι; Δεν σου αρέσουν τα πεπόνια;

Τσίκο
Όχι, δεν είναι αυτό. Σκέφτηκα ότι ένας κύριος μάλλον είχε τα ίδια συμπτώματα με εμένα και τώρα είναι φυλακή.

Γιατρός Δεν Νομίζω Τσίκο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν φταίνε τα συμπτώματα.

Τσίκο Στη δική μου περίπτωση;

Γιατρός Στη δική σου περίπτωση Τσίκο είναι ότι το πρωί μάλλον αυτό που "πίνεις" δεν είναι πορτοκαλάδα ή κάποιος άλλος φυσικός χυμός...

ChicOnAir και αυτή την Κυριακή τα μεσάνυχτα μέχρι τις δύο το πρωί. Με πολλά μα πάρα πολλά φρουτάκια. Φρουτάκια που ξεφυτρώνουν σε περίεργα μέρη!!! Ηλεκτρονικά ακούσματα από Trentemoller, Flying Lotus, Emika και πολλούς πολλούς ακόμα καλλιτέχνες.

Που αλλού; Στο συναρπαστικότερο ελληνικό web radio, POPLIE.

Stay tuned and enjooyy!!

Listen to the last episode of ChicOnAir @ POPLIE here.
Tracklist available here.

Σχόλια