ChicOnAir @ Poplie.eu - Episode 7 - Techno Blessing


Μετά από μια εβδομάδα κενό λόγω Πρωτομαγιάς - είπα και εγώ να απεργήσω κυριακάτικα - το ChicOnAir επιστρέφει live με μια ευλογία. Όχι του αρχιεπίσκοπου ούτε του Πάπα (έχω και εγώ τις προτιμήσεις μου στον Βουδισμό). Η ευλογία είναι ηλεκτρονική... και για την ακρίβεια Techno. Techno blessing, λοιπόν.

Θα γιορτάσουμε μαζί τα είκοσι χρόνια της εταιρείας του Carl Craig - Planet E, αλλά θα θυμηθούμε και κυκλοφορίες του Plastikman, του Carl Cox, του Sven Vath και άλλων σπουδαίων αντιπροσώπων της techno. Έχω ήδη αρχίσει να ξεσκονίζω κάτι παλιά βινύλια... Θα αναζητήσουμε όμως την techno του παρόντος και του μέλλοντος (γιατί όχι, αφού πρόκειται για μια ιστορία που θα συνεχίζει να ακμάζει και στα χρόνια που θα έρθουν). Μουσικές από Marco Carola, Magda, Martin Buttrich, και πολλούς πολλούς άλλους. Για ένα δίωρο party, από τον υπολογιστή του σπιτιού σας μέχρι και... την αιωνιότητα.

Που αλλού!!;; Στο συναρπαστικότερο ελληνικό web radio, τον Poplie.

Stay tuned and enjooyyy!!!

Listen to the last episode of ChicOnAir @ POPLIE here.
Tracklist available here.

Σχόλια