November/Early December News


Στα τέσσερα περίπου χρόνια, που κάνω εκπομπές στον poplie (Μάρτιος 2011-Δεκέμβριος 2014), δεν σταμάτησε να αποτελεί τη βασική μου προτεραιότητα για δημιουργική έκφραση, και ταυτόχρονη παρουσίασή της. Ακόμα και την περίοδο που παρουσίασα το festival MOVIE IN ON (ιδιαίτερα περήφανος για την πραγματοποίησή του, και ας ήταν εμπορική αποτυχία), είτε τη χρονιά που συνεργάστηκα με τον θίασο του Μικρού Θεάτρου Αγρινίου για την κωμική εκδοχή του Δράκουλα (φέτος σκίζει με την παράσταση για τα καπνά "Από Πρώτο Χέρι" στο Bios, στην Αθήνα), θα είχα πάντα αφιερωμένες κάποιες νύχτες της εβδομάδας για να προετοιμάσω τα ερασιτεχνικά μου πόστερς και να επιλέξω την τράκλιστ. Καταλαβαίνω ότι οι περισσότεροι μπορούν να κάνουν καλύτερες εκπομπές με πολύ λιγότερες ώρες δουλειάς, αλλά δεν ήταν από κάποια εμμονή. Τουλάχιστον συνειδητή εκείνη την περίοδο. Ήταν πάντα η ανάγκη μου να "οικειοποιηθώ" αυτές τις δύο ώρες εκπομπής. Μπορεί κάποιος να ακούσει παντού τα ίδια κομμάτια, αλλά θα προσπαθούσα (τουλάχιστον στο δικό μου μυαλό) να κάνω την προσωπική/δημιουργική μου κατάθεση. ΣΑΦΩΣ, και δεν είναι όλες οι εκπομπές της ίδιας ποιότητας ή αξίας, αλλά πάντα θα έψαχνα να δώσω μια προσωπική πινελιά. 

Φυσικά, μπορεί κάποιος να καταλάβει τους "αλλεπάλληλους δημιουργικούς οργασμούς μου" όταν δούλευα την ChicOnAir εκδοχή της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων. Μια ιδέα που προϋπήρχε για το θέατρο, αλλά ήρθε και σαν χείμαρρος για να αποτελέσει στο τέλος μετά από δέκα-οχτώ εκπομπές, την πρώτη μου ολοκληρωμένη ιστορία. Όχι "τελειοποιημένη" (μιας και δεν θεωρώ ότι έχει τελειώσει), αλλά μια ιστορία, που με ταξίδεψε μέχρι την ολοκλήρωσή της.

Μετά από την Αλίκη, αντί να κάνω ένα διάλειμμα, συνέχισα να ακολουθώ ιδέες, να εμπλουτίζω την παρουσίαση της δουλειάς στην Αλίκη, ξεκίνησα ένα νέο project, που το ονόμασα Alycus Dreams (αναρωτιέμαι γιατί :) ) για να δημιουργήσω την ιστορία εγκλήματος με πρωταγωνίστρια μια κοπέλα με το όνομα Κασσιανή και ταυτόχρονα έβαλα στόχο να κάνω την δική μου "ραδιοφωνική" εκδοχή του ΦΑΟΥΣΤ, βασισμένη στο ομώνυμο Δράμα του Γκαίτε. Όχι, δεν γράφω το συγκεκριμένο άρθρο για να περιαυτολογήσω. Αλλά για να εκφράσω τα προσωπικά μου διλήμματα, μιας και τέσσερα χρόνια μετά, ένιωσα ότι δεν είμαι "πιστός" στον poplie "έρωτά" μου. Είναι πολύ δύσκολο μέσα σε αυτές τις ασχολίες, που γίνονται στον περιορισμένο ελεύθερο χρόνο μου να παραμείνω πιστός σε όλες. Αλλά...

Η εβδομαδιαία εκπομπή όσον αφορά το κομμάτι των "πόστερς" επικεντρώνεται καθαρά σε φωτογραφίες της τρέχουσας εβδομάδας και μουσικά θα προσπαθήσω να το "απελευθερώσω" σε παρουσίαση αγαπημένων κομματιών χωρίς απαραίτητα να μπαίνουν στη λογική κάποιας θεματικής βραδιάς. Χωρίς να επικεντρώνομαι σε κάποια συγκεκριμένα είδη, ή καλλιτέχνες. Ήδη διανύοντας την δεύτερη εβδομάδα με αυτή τη λογική, με βοηθάει να απολαύσω περισσότερο τον "ωκεανό" της μουσικής. Το αν η έκτη σεζόν του poplie, θα είναι η τελευταία μου, θα το αφήσω να απαντηθεί στο τέλος της σεζόν και όχι τώρα λόγω της όποιας προσωπικής κόπωσης, και όχι μουσικής. Η προσωπική μου πώρωση στο live δίωρο της εκπομπής παραμένει ζωντανή.




Το Alycus Dreams φυσικά δεν έχει κάποια ημερομηνία παρουσίασης. Παρότι θα ήθελα πολύ να επικεντρωθώ στα κομμάτια που φτιάχνω με βάση τη συγκεκριμένη ιστορία, αλλά αυτό θα γίνεται στο χρόνο που μπορώ κάθε φορά να διαθέσω.

Τέλος, η "γέννηση" ενός νέου παιδιού, του διαδικτυακού "offline" ραδιοφώνου, Random Access Radio, από τον φίλο Haunted-Dancehall, με έχει ενθουσιάσει και πιστεύω πολύ σε αυτήν την ιδέα. Για αυτό και επέλεξα τη συγκεκριμένη "πλατφόρμα" για να παρουσιάσω το soundtrack του ΦΑΟΥΣΤ, δίνοντας το όνομα στο project "Soundtrac-es". Ένας δρόμος που χαράκτηκε από τις εκπομπές της Αλίκης. Η χρονική δέσμευση είναι μηνιαία, οπότε έχω χρόνο να προετοιμάσω, να επεξεργαστώ τα κομμάτια, να αλλάξω "λάθη" και να βγει ένα αποτέλεσμα όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτό που επιθυμώ. Πλάνο ολοκλήρωσης δεν υπάρχει. Όσο χρειαστεί να ολοκληρώσω την δική μου εκδοχή σωστά. Φυσικά κάθε επεισόδιο θα παρουσιάζεται αναλυτικά μέσα από αυτό το blog, ώστε να μπορείτε να "διαβάζετε" παράλληλα με την ακρόαση την εξέλιξη της ιστορίας.


Θα είμαστε σε επικοινωνία, λοιπόν... ;-)

Σχόλια