April 2015 news


Να 'μαστε εδώ, λοιπόν, και για τον μήνα Απρίλη...

Με συνοδευτική φωτογραφία το πόστερ που ετοίμασε η Tzortzina Apostoloulou, για το πάρτι που έγινε την Τετάρτη 08 Απριλίου σε τοπικό μπαρ της πόλης. Ίσως από τα καλύτερα σετ που'χω κάνει εδώ. Το σετ του Chaos ήταν συνεπέστατο στον ήχο του και απόλυτα ταιριαστό στο χώρο. Το club selection μου ξεκίνησε με Cabaret Voltaire και Suicide και λόγω της θερμής ανταπόκρισης, σκέφτηκα ότι είναι ευκαιρία να μην κάνω οποιονδήποτε συμβιβασμό και θα παίξει το σετ όπως ακριβώς το χα προγραμματίσει. Και συνέχισα είτε με 90s hardcore/rave μουσικές από Liquid και Prodigy μέχρι jungle από Dj Zinc και x-project έως και dubstep/techno της τελευταίας δεκαετίας περίπου (The Bug, Proxima, κλπ). Εξίσου και ο Arsene Lupen διατήρησε το vibe σε πολύ καλά επίπεδα μέχρι τις 5 το πρωί... Και μετά ακολούθησε το twin peaks (τα κρυφά μυστικά του μαγαζιού)! :-)

Ναι, το vibe υπήρχε, και καλό είναι να υποστηριχθεί και άλλο. Να ξαναγίνουν παρόμοια πάρτι, όπου ο dj δεν θα παίζει με τη λογική "αυτά που ακούει ο κόσμος", αλλά κάνοντας προσπάθεια να ταξιδέψει τον κόσμο και σε ήχους είτε παλιούς είτε πιο νέους, όχι πάντα γνώριμους. Όχι πάντα αναμασημένη τροφή και "δοκιμασμένα" playlists.



Όσον αφορά τα νέα του ΦΑΟΥΣΤ, ολοκληρώθηκε και ανέβηκε στην διαδικτυακή πλατφόρμα του Random Access Radio, το τέταρτο επεισόδιο. Τεχνικά, κάθε φορά, προσπαθώ να το βελτιώσω και δεν είναι λίγες οι ώρες επεξεργασίας, εφόσον έχει ολοκληρωθεί το mixing. Για να μην αναφερθώ τόσο στην προετοιμασία της ιστορίας, αλλά και την επιλογή της μουσικής. Σε αυτό το επεισόδιο η επιλογή της μουσικής έγινε εξ ολοκλήρου από τον φίλο Γιώργο Οικονόμου. Όπου θέσαμε κάποιους "περιορισμούς", με βάση τους οποίους ο Γιώργος θα αναζητήσει στην προσωπική του "δισκοθήκη". Ποιοι ήταν οι "περιορισμοί"; Γερμανία, Βερολίνο, 70s, ένα μοναδικό γκρουπ, όπου και επέλεξε δύο άλμπουμ και προσέθεσε ένα τρίτο, που θεώρησε ότι ταίριαζε στην ατμόσφαιρα της ιστορίας. Η επιλογή των Ash Ra Tempel, δεν έγινε, λοιπόν, τόσο "εύκολα". Θέτοντας ακόμα μεγαλύτερες προκλήσεις και για τα επόμενα επεισόδια.

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, αποφάσισα να ανακοινώσω (σε όσους ακροατές ακούνε το ChicOnAir Show) το τέλος των εβδομαδιαίων εκπομπών στον poplie. Το οποίο και θα γίνει με το κλείσιμο της έκτης σεζόν. Ο λόγος, που επέλεξα την ανακοίνωση να μην γίνει στην τελευταία εκπομπή είναι ότι θέλω να έχω αρκετό καιρό να περιγράψω το πόσο μεγάλο δώρο ήταν για μένα η συμμετοχή μου στο ρόστερ του poplie, στα μέσα της δεύτερης σεζόν του σταθμού 2010/2011. Ένα δώρο, που μου έκαναν ο Νίκος (Shutta, Soul Beat), η Κατερίνα και η Ζωή. Σε μια περίοδο, που είχα απογοητευθεί πλήρως από την νοοτροπία των ιδιοκτητών μαγαζιών όσον αφορά τη μουσική των μαγαζιών τους και από τους τοπικούς σταθμούς (που ποτέ δεν μου απαντήσανε! :-) ). Από τον Μάρτιο του 2011, ξεκίνησε το ChicOnAir Show (το πρώτο πόστερ που είχα ετοιμάσει, δεξιά), όπου και με βοήθησε να πραγματοποιήσω μέσα σε τέσσερα χρόνια όλες μου τις δημιουργικές ιδέες και να ξεπεράσω "δημιουργικά φαντάσματα" του παρελθόντος, που κυρίως είχαν δημιουργηθεί από τις θεατρικές μου δραστηριότητες.

Από την πρώτη στιγμή, η ενασχόλησή μου με τις εκπομπές ήταν καθημερινή και πολύωρη. Από το να σκεφθώ την ιδέα, τον συνοδευτικό τίτλο, να φτιάξω το "κακότεχνο" DIY poster με την μηδαμινή γνώση, που έχω, στο πρόγραμμα του popart :-), και να επιλέξω τη μουσική. Ήθελα, με κάποιον τρόπο, αυτή η εκπομπή, να έχει όσο γίνεται περισσότερα προσωπικά στοιχεία και η παρουσίαση της μουσικής να μην γίνεται τόσο για την πληροφορία γύρω από τα κομμάτια/τραγούδια, αλλά στο να συνοδεύεται από μια ιστορία. Φυσικά η ιδέα του live soundtrack προέκυψε δυο χρόνια μετά. Βασική μου αναφορά, τα dj sets/mixtapes, τα οποία ακόμα και τώρα είναι μια βασική μου πηγή αναζήτησης μουσικής, αλλά και απόλαυσής της. 








Ήταν τόσο έντονη η ενασχόλησή μου, αφού η δέκατη κιόλας εκπομπή νόμιζα ότι ήταν "επετειακή"... :-)










Για να μην αφήσω απέξω την αγάπη μου για τη μουσική με μπάσο, όπου οι εν λόγω εκπομπές "SAFETY FIRST AND THE BASS COMES LATER..." παρουσιάζονταν σχεδόν κάθε μήνα. 




Στην αρχή η λογική του storytelling, γινόταν με απλή παραπομπή στο blog, όπου κάποιος θα μπορούσε να διαβάσει την ιστορία. Τέτοιες εκπομπές ήταν το "Sex, Poplies, and Music-tape", αλλά και το "Μεσάνυχτα στον Κήπο του Καλού και του "Ξέκωλου". Όπου παρουσίασα την ChicOnAir βερσιόν της περίληψης των ταινιών "Sex, lies and videotape", και "Μεσάνυχτα στον Κήπο του Καλού και του Κακού".


Το καλοκαίρι της δεύτερης σεζόν του poplie, παρουσιάστηκε η σειρά εκπομπών Summer Freaks. Την ιδέα της "καλοκαιρινής σειράς" την κράτησα και τα άλλα δύο καλοκαίρια (φυσικά με αρκετά χιουμοριστική και καλοκαιρινή διάθεση).

Το ίδιο καλοκαίρι ήταν αρκετά έντονο πραγματοποιώντας ταυτόχρονα ένα μονοήμερο φεστιβάλ κατά κύριο λόγο ηλεκτρονικής μουσικής με τη συμμετοχή djs και visual artists, το "MOVIE IN ON", το οποίο ενώ ήταν αρκετά καλή διοργάνωση,  εμπορικά ήταν μια αποτυχία. Οπότε, έκλεινα, έτσι, και το κομμάτι της παραγωγής εκδηλώσεων, κλείνοντας και την εταιρεία μου Play-full (λίγο πιο μετά), αφού οι συνεχόμενες οικονομικές αποτυχίες τεσσάρων θεατρικών παραστάσεων και μιας μουσικής εκδήλωσης, δεν μου άφηναν περιθώρια βελτίωσης. ;-)

Οι εκπομπές στον poplie, αποτελούσαν και εκείνη τη στιγμή το βασικό μου δημιουργικό διέξοδο.

Τις επόμενες σεζόν θα τις δούμε σε επόμενα posts. Μιας και μου δίνεται η ευκαιρία με αυτόν τον τρόπο να κλείσω ένα κεφάλαιο τόσο μεγάλο, που είναι για μένα η σχέση μου με τον poplie.

Ποιος είναι όμως ο βασικός λόγος που κλείνω την εβδομαδιαία εκπομπή; Κατά κύριο λόγο ότι θέλω να ακολουθήσω περισσότερο τον δρόμο που ξεκίνησε με τη σειρά εκπομπών της Αλίκης Στη Χώρα Των Θαυμάτων και τώρα του ΦΑΟΥΣΤ, αλλά και στο να αναζητήσω τις δημιουργικές δυνατότητες του προσωπικού στούντιο, που σιγά-σιγά αρχίζει να μεταλάσσεται σε μια μουσική "παιδική χαρά". :-) Τελευταία προσθήκη μια κονσόλα FBT Evolution 400E (στη φωτογραφία).

Στο επανειδείν λοιπόν!

Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Από την πλευρά μου ένα "απλό" ευχαριστώ είναι λίγο. Οπότε θα ακολουθήσουν και άλλα άρθρα για το τι σήμαινε για μένα αυτό που δημιουργήσατε όλα αυτά τα χρόνια... ;-)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου