Beautifully F!@#d Up And More 2 Cum (farewell 2014, welcoming 2015)


Κλείνοντας μια έντονη χρονιά, όπως ήταν αυτή το 2014, είχα όρεξη να την αράξω στο στούντιό μου, να φτιάξω ένα "fucked up" κομμάτι και να απολαύσω δημιουργικά την αλλαγή του έτους. Λίγο μπουχτισμένος από ξενύχτια και ανώφελες εξόδους και σε στιγμές ανώφελες συναναστροφές. :-(


Το 2014 ήταν μια έντονη δημιουργική χρονιά, καταφέρνοντας να ολοκληρώσω μια συναρπαστική, τουλάχιστον για μένα, ιστορία όπως ήταν αυτή της "Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων" στα πλαίσια της ραδιοφωνικής εκπομπής ChicOnAir Show στον poplie. Τα της Αλίκης τα χουμε πει βέβαια αρκετές φορές. 

Επίσης, ήταν μια χρονιά που αποφάσισα να αυτονομήσω και το δημιουργικό μουσικό κομμάτι, να συγκεντρωθώ περισσότερο στη δική μου δημιουργικότητα και να δω πως μπορώ να βελτιώσω την οποιαδήποτε τεχνική και τον ήχο μου. Φυσικά, αυτή η δραστηριότητα είναι "στα σπάργανα", αλλά με παθιάζει εξίσου με τις εκπομπές. Έχω πολύ όρεξη να μάθω καλύτερα το software που χρησιμοποιώ, Ableton Live, αλλά και να αναζητήσω τα hardwares που θα ταιριάζουν περισσότερο στον ήχο που θέλω να προσεγγίσω. Στα πλαίσια της συγκεκριμένης αναζήτησης, φέτος το στούντιο εμπλουτίστηκε με μια κάρτα Fireface 800, αλλά και το space echo της Boss. Επόμενος στόχος ένα drum machine ας πούμε; Βλέπουμε...

Επίσης, τον τελευταίο μήνα, με μεγάλη χαρά είδα ένα νέο παιδί να δημιουργείται. Το Random Access Radio, έρχεται να παρουσιάσει ένα νέο δρόμο της διαδικτυακής μουσικής (ραδιοφωνικής) ελευθερίας (χωρίς έπαρση, δεν ανακαλύψαμε και τον τροχό, αλλά νομίζω είναι μια νέα εξαιρετική πρόταση). Podcasts/mixtapes ανεβασμένα στο mixcloud, με ένα καλό πρόμο και με διάθεση για βελτίωση, μπορεί να αποτελέσει την πλατφόρμα, που παρουσιάζει με τον καλύτερο τρόπο τη μουσική από djs, μουσικούς, αλλά και ραδιοφωνικούς παραγωγούς. Και έπεται συνέχεια.

Στο Random Access Radio, παρουσιάζω τη νέα μου ιστορία, βασισμένη στο Δράμα του Γκαίτε, ΦΑΟΥΣΤ. Ενώ ήδη το δεύτερο επεισόδιο είναι έτοιμο και θα παρουσιαστεί στις αμέσως επόμενες ημέρες, δημιούργησα ένα τρέιλερ με κάποιες από τις βασικές αναφορές μου. Με τη βοήθεια του Magisto, λοιπόν:


Τέλος, για να γίνω και πιο προσωπικός, παρότι τα τελευταία χρόνια (το 2014 δεν αποτέλεσε εξαίρεση) δεν ήταν λίγες οι στιγμές της "συναισθηματικής απορίας" ;-) (οι περιπτώσεις που πάντα θα μαθαίνεις κάτι που δεν ήξερες για το άτομό σου ή τον συναισθηματικό σου περίγυρο), εύχομαι σε όλους τους αναγνώστες να επενδύουν περισσότερο στους ανθρώπους δίπλα τους, παρά στις εκατοντάδες selfies για να μπουν στο facebook. Και να ζήσουμε περισσότερο εμείς τις στιγμές και όχι το κινητό μας.

Το 2015, λοιπόν, θα συνεχίσω να δημιουργώ με το ίδιο πάθος και να είμαι κοντά στα αγαπημένα μου πρόσωπα. Γίνεται, μην το φοβάστε. Επίσης, θα προτιμούσα να νιώσω λίγο πιο ξεκούραστος, να γνωρίσω κόσμο στην επαρχιακή μου πόλη, που προτιμάει να μοιραστεί κάτι πιο ουσιαστικό από μια selfie, ακόμα περισσότερος κόσμος να ακούει poplie ;-) , αλλά και το RAR να ανέβει ακόμα περισσότερο στις προτιμήσεις του κόσμου. Από τον Άη Βασίλη ίσως θα είχε ενδιαφέρον να λάβω ένα Elektron Octatrack, αλλά και να καταφέρω να κάνω ένα ταξίδι εξωτερικό (ένα ενδιαφέρον καλοκαιρινό φεστιβάλ στη Σουηδία που έχω σημειώσει, Norberg Festival).

Τις καλύτερες ευχές μου, φυσικά, για να έχετε μια συναρπαστική νέα χρονιά. Μην ξεχάσω βέβαια, να σας ευχαριστήσω για την υποστήριξη!

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου