ChicOnAir presents "Pearl Jam"


Αναζητώντας μαργαριτάρια στο βυθό, εμφανίστηκε μπροστά μου μια ατίθαση γυμνόστηθη κοπέλα. Πήγα να την πλησιάσω, μου έδειξε το "κωλοδάχτυλο" και έφυγε κολυμπώντας πολύ γρήγορα. "Ουάου", σκέφτηκα "να μια κοπέλα για σένα". Ξύπνησε ο Chico μέσα μου. Βγήκα στην παραλία και τη βρήκα μόνη της να απολαμβάνει τον ήλιο. Τη λένε Μ. Αλλά εγώ την ονόμασα "Pearl Jam" γιατί τη βρήκα αναζητώντας μαργαριτάρια...

Το mixtape της Τετάρτης 27.03.13 θα συμπεριλαμβάνει όλα τα "pearl jam" μου του τελευταίου καιρού, από παλιά, από... πάντα. Μουσικές από Doris Ebong, Grace Jones, Ndikho Xaba & The Natives, Gonjasufi και πολλούς ακόμα μαργαριταρένιους καλλιτέχνες.

Από τις εννιά μέχρι τις έντεκα αποκλειστικά στην ιντερνετική υπερσταθμάρα μας, Poplie.

Tune in the ChicOnAir!!!


Σχόλια